KóborKin(c)

Kedves Olvasóim! Ezt a blogot oly szándékkal kezdem írni, mert szeretném , hogy akiket érdeklek, márpedig szerencsére (még!) azok közé sorolhatom magamat, akit még számontartanak és érdeklődnek hogy/miléte felől, valamelyest beleláthassanak hétköznapjaim folyamába és nem csak ;). Akinek nem inge ne vegye magára, de akit érdekel, kellemes időtöltést!

Friss topikok

  • pefrick: mit kézifékes indulás, a kézifékes farolást kell megtanulnod, az aztán menő ! ami az egyetemet ill... (2009.01.21. 22:56) egyedül :( de nem teljesen! :)
  • saskamacska: Végre újra :) Ezt a rózsaszínt tényleg lecserélhetnéd vmi Kingásabbra :) Nem vagy Te cukorborsó :P... (2009.01.21. 22:19) semmi kül.
  • Kin(c): @Tim149: Ki vagy? Amúgy nem végleges a ez a séma, csak még nem értek annyira hozzá... (2009.01.19. 16:05) besunnyog...
  • Kin(c): Köszönöm!! :) Remélem Te is jól vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Üdvözlöm az otthoniakat!!! (2008.06.17. 21:59) elmaradva... :(
  • Kin(c): sajna nem, de egyre kevesebbet bulizom, többet utazgatok és besichtigelek és most már a tanulás is... (2008.06.17. 09:02) Pfingst - Ferien I.rész

Utolsó kommentek

  • pefrick: mit kézifékes indulás, a kézifékes farolást kell megtanulnod, az aztán menő ! ami az egyetemet ill... (2009.01.21. 22:56) egyedül :( de nem teljesen! :)
  • V.E.: Annyira jó...! Annyira tudom milyen ez.... Ma a repcsitérről hazaindulva, az utolsó integetések ut... (2009.01.21. 22:21) egyedül :( de nem teljesen! :)
  • saskamacska: Végre újra :) Ezt a rózsaszínt tényleg lecserélhetnéd vmi Kingásabbra :) Nem vagy Te cukorborsó :P... (2009.01.21. 22:19) semmi kül.
  • Kin(c): @külképviselet: :)))))))) (2009.01.19. 23:38) egyedül :( de nem teljesen! :)
  • külképviselet: A Másik most meghallgatta a számot és nagyon szereti az Egyiket :)) (2009.01.19. 23:37) egyedül :( de nem teljesen! :)
  • Utolsó 20

Kapcsolatok

Címkék

Live Traffic Feed

Innen

   

Izé... (kicsittémábancsapongósposzt)

2008.04.17. 16:29 | Kin(c) | 8 komment

khm, a mostani helyzet a következő: buli, buli hátán... :) ;) :P :D ;D XD :S
Na persze nem csak erről szól az Erasmus élet, de mitagadás, kihagyhatatlan része. Múlt héten, főleg nálam voltak kisebb összejövetelek. De jelzem kultúráltak voltak, borral meg borhoz való csemegékkel. Ja azt nem is mondtam/írtam még, hogy elég sok itt a lengyel erasmus és ráadásul a többség itt lakik a 'Tabu2'-n. Meg van egy cseh srác, aki elég jól beszél lengyelül és gyakorolni akarja a lengyelt is a németen túl, ezért velünk császkál. Félreértés ne essék, beszélünk németül is!! Még lengyelek lengyelek között is! Általában az a hozzáállás, hogy azért vagyunk itt, hogy fejlesszük a nyelvkészségeinket...Bizony, szóval, ha Nagypapa esetleg olvasod ezt a blogot, kérlek ne háborodj fel, hogy lengyelül is szoktam... nem mellesleg tegnap megkaptunk a német nyelvismeretet felmérő teszt eredményét és khm, khm a legmagasabb szintre C2-re vagyok besorolva!! Merthogy persze jelentkeztem németnyelvtanfolyamra (meg angolra is járok) ami volt. De szerintem nem reális az eredmény, mert a teszt számomra nagyon egyszerű volt. Az erasmusokkal foglalkozó pasas viszont azt mondta, ezt a tesztet használja az Uni Bonn, mindenkit ez alapján sorolnak be.
Vissza a buli témához. :P
Múlt hét szerdán volt a Welcome Day-ünk. Amin kitöltöttünk egy csomó nyomtatványt, pl. bejelentkezés Bonn városába, bejelentkezés a bevándorlási hivatalba, meg helyben kiadták nekünk az egészségbiztosítási igazolást, amit a többségnek az EU eü-i kártyája alapján állították ki. Eztán volt egy egyetemi körbevezetés, nagyjából szakonként, hogy mi merre található. („jókor” mondhatom, mikor legtöbben már előző héten érkeztek és mindent körbejártak...pff)
Aztán volt egy olyan ¾ óra vacsoráig. Páran, konkrétabban Maciek(PL), Jan(cseh), Paula(svájci-olasz részről), Sah(val'szeg nem így írják-török), Mehmet(török) és én. Megittunk egy pár automata KV-t és felzabáltunk 1-2 zacskó Haribo(ez itt a reklám helye ;) gumicukrot, ami itt otthonhoz képest pofátlanul olcsó!Wrrr... És különböző akcentusainnkal tarkított német nyelven beszéltünk. Nagyon tetszett ez az egész, mármint, ez a soknyelvű társaság, akinek (leginkább) pont a német a közös nyelve! :)
Utána átmentünk a menzába vacsorára-az egyetem vendégei voltunk. 2 féléből is lehetett választani és pl. maradtam a jól bevált spagettinél. De ez semmi! 3 szintes az egész. Ebédidőben lehet mindegyik szintet használni. Az elsőn van mindig egy vega kaja és az a legolcsóbb-2€ az árban benne van egy kis tál saláta is, amihez miután fizetett az ember 3fajta szószból választhat. Az elsőn van mindig még egy másik étel, meg kelyhes desszertek, meg ivójoghurtok,savók, üdítők. A másodikon általában húsos a kaja, meg a köret lehet rizs helyett sültkrumpli, legtöbbször desszert is jár hozzá. Mindez günstige Angebot mindössze 2,50-ért pl. tegnap ott ettem: 3csirkecomb+egy kistál paradicsom+sültkrumpli(csak mert idők óta nem ettem és nem is fogok..)+desszert. Talán mondanom sem kell, hogy full/degeszre tömtem magam(mentségemre aznap 11-kor keltem és nem reggeliztem már) és ez olcsóbb, mint egy kebab/gyros a városban...nomeg, hogy 3(azaz három) /alsó/csirkecombot adtak, nem csoda, ha többnyire fiúk esznek ott. Na és a 3. emeleten ázsiai ételek vannak. Ott is voltam már mézes-gyömbéres csirkemellet ettem, naszóval minden mnyami! A menzaleírásra(bocsi!) muszáj volt kitérnem, merthogy hihetetlenül nagy a választék. Az első emeleten a vega kaja naponta változik(ma lasagne volt paradicsom-fűszeres-olaszos-szósszal), a másik étel azon az emeleten egész héten ua., a másodikon naponta változik, a harmadikon több van, de hetente változik. Ok, menza téma, The End.
Re. Este 8kor találkozó volt az egyetem belső udvarában. Csoportokra osztva elindultunk bevenni a város összes Kneipe-ját(kocsma/pub). Íme a képek erről az estéről egy „mexikói” helyről, nekem ott tetszett a legjobban, nagyon jól nézett ki:



































































































Sajna, nem volt túl jó a szervezés, mert sehol sem igazán fértünk el, meg volt aki maradni akart egy helyen, volt aki nem...így végül egy páran elszakadtunk a nagyobb csoporttóé és elmentünk egy orosz-lengyel-cseh kocsmába, aminek az a neve, h GUM(oroszul írva, sajnálom, nem ismerem a cirill betűket). Ott meg lengyel sört ittunk... ;)





















































A végén meg lélekszakadva rohantunk, hogy elérjük az utsó U-bahnt...a kedvenc „mozdonyvezető”sapkámat meg ottfelejtettem :(

A bejegyzés trackback címe:

https://koborkinc.blog.hu/api/trackback/id/tr48437296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chrzanowska3 2008.04.22. 16:48:31

Szia!
Nem látszik a kép!:(
Ilyen szuper helyen én is szívesen tanulnék:)
Puszi.

chrzanowska3 2008.04.22. 16:57:20

Jajj bocs, megvannak a képek! Elmenthetem a képet amin te is rajta vagy? persze csak a te beleegyezéseddel.

Kin(c) 2008.04.22. 17:00:53

igen, nem vltak meg, mert szerkesztettem oket...
azert tanulas is van... egyre tobb ez az elso het volt, mikor egy csomo ora nem volt meg megtartva...

külképviselet 2008.04.22. 22:02:15

Látom megy a buli ezerrel :)))
A menzáért irigyellek, de ez a mexikói bár se semmi... Mibe volt a coronita? XD
Csak nem a tőlem kapott fekete sapidat hagytad el? :'C
***S.

kin(c) 2008.04.22. 22:41:12

azota mar meg van...de ezt egy masik posztban akartam irni ;)
most a salam nincs meg :( meg!

kin(c) 2008.04.22. 22:44:04

nem tudom nem en fizettem(devmi olyasmi, hogy6 kerult 19-be? de tenyleg nem tudom) Jan meghivott minket aztan meg Kuba a Gumban en meg oketa abubarban :)
majd elmehetunk ;)

külképviselet 2008.04.22. 23:44:19

Nekem nem annyira jön be a coronita... ("orinita" = pisike XD)

Kin(c) 2008.04.23. 19:10:40

1 elmehetunk a menzaba
2 ez nem a tipikus coronita es nem csak az kaphato ;)...


Visitor Map
.
süti beállítások módosítása